1.Задачы
У асноўныя задачы аддзела ўваходзіць:
1.1. Выконваць працу па ажыццяўленні фінансавай дзейнасці прадпрыемства, накіраванай на забеспячэнне грашовымі сродкамі прадпрыемства з мэтай іх далейшага выкарыстання па абавязацельствах перад дзяржаўным бюджэтам, падатковымі органамі, банкаўскімі ўстановамі, пастаўшчыкамі, фінансаванне выдаткаў на пашырэнне вытворчасці, сацыяльнае забеспячэнне і матэрыяльнае стымуляванне работнікаў;
1.2. Ажыццяўленне работы ў супрацоўніцтве з горрайинспекцией па ахове навакольнага асяроддзя і прыроды, а таксама з цэнтрам гігіены і эпідэміялогіі па своечасовым уліку па зваротах з адходамі вытворчасці і налічэнне падатку на размяшчэнне адходаў вытворчасці на падставе прадастаўленых дазволаў і лімітаў;
1.3. Своечасовае і якаснае налічэнне і прадастаўленне плацежных дакументаў за аказаныя паслугі. Выстаўленне сумы падатку на размяшчэнне адходаў вытворчасці;
1.4. Своечасовы і якасны ўлік паступлення плацяжоў за аказаныя паслугі (работы, тавар), за падатак на размяшчэнне адходаў вытворчасці;
1.5. Прадастаўленне дадзеных для статыстычнай, бухгалтарскай і іншай справаздачнасці, а таксама складанне справаздачнасці якая ўваходзіць у кампетэнцыю фінансавага аддзела;
1.6. Укараненне патрабаванняў сістэмы менеджменту якасці
2.Функцыі
2.1. Рыхтаваць плацежныя дакументы пры апрацоўцы дакументаў выкананых разавых заявак (рахункі фактуры на аплату для бюджэтных арганізацый, плацежныя патрабаванні для іншых спажыўцоў) — раздрукоўку і змацаванне з рахункамі фактуры ЖКГ, якія з’яўляюцца актамі выкананых работ, прымацаванне талонаў заказчыка. За паслугі па разавых заяўках налічваць падатак на размяшчэнне адходаў вытворчасці. Ўносіць акты выкананых работ, падрыхтаваныя раней работнікамі аддзела эксплуатацыі і раздрукоўваць усе неабходныя дакументы ў залежнасці ад вырабленых рабоў;
2.2. Вырабляць адпачынак талонаў на паслугі ПНПА, ПТКО і завод. Выпісваць рахункі на перадаплату на паслугі ПНПА, ПТКО і завод, а таксама па падатку за размяшчэнне адходаў вытворчасці ў адпаведнасці з дзеючым заканадаўствам і нарматыўнымі дакументамі;
2.3. Налічваць падатак за размяшчэнне адходаў вытворчасці на аказаныя (якія аказваюцца) паслугі ПНПА, ПТКО і заводам у адпаведнасці з дзеючым заканадаўствам і нарматыўнымі дакументамі;
2.4. Ажыццяўляць якасны кантроль за штомесячнай справаздачнай інфармацыяй, якая здаецца з палігонаў і завода;
2.5. Вывучаць нарматыўныя дакументы па вядзенню бухгалтарскага і падатковага ўліку;
2.6. Вырабляць штодзённую разноску плацяжоў, якія паступілі па аказаным паслуг (работ, тавараў), па падатку на размяшчэнне адходаў вытворчасці па контрагентам і адпаведным рахунках з дапамогай персанальнага ЭВМ;
2.7. Сачыць за ўзроўнем дэбіторскай запазычанасці кліентаў, аналізаваць яе змены, не дапускаць росту пратэрмінаванай і звычайнай запазычанасці. Пастаянна вырабляць зверку з спажыўцамі за выкананыя працы і паслугі (тавары) для выяўлення магчымага росту запазычанасці, а таксама вырабляць зверку па падатку на размяшчэнне адходаў вытворчасці. Своечасова паведамляць пра неплацельшчыкаў за аказаныя паслугі ў аддзел Юікр;
2.8. Ажыццяўляць разлікі фактычных аб’ёмаў выкананых работ (м. куб., тон), аб выкананні работ (беларускіх рублёў);
2.9. Якасна рыхтаваць і складаць інфармацыю (справаздачы) для вышэйстаячай арганізацыі ў патрэбных формах і ў пэўныя тэрміны. Прадастаўляць неабходную інфармацыю для кіраўніцтва прадпрыемства, аддзела эканомікі ,бухгалтэрыі (для складання балансаў і іншай бухгалтарскай справаздачнасці), а таксама іншым аддзелам і падраздзяленням прадпрыемства;
2.10. Сачыць за выкананнем экалагічных стандартаў і нарматываў;
2.11. Займацца разноскай дагавораў (м. куб., тон, пераводных каэфіцыентаў, лімітаў на адходы), заключаных аддзелам эксплуатацыі. Для новых спажыўцоў паслуг ўносіць ўсю зыходную інфармацыю аб контрагенце;
2.12. Вырабляць штомесячны разлік па аб’ёмах вывезеных адходаў і экалагічнага падатку;
2.13. Займацца раздрукоўкай рахункаў-фактур ЖКГ( актаў выкананых работ), пастаноўкай друку і далейшай іх апрацоўкай разам з аплатнымі дакументамі (плацежным патрабаваннем, рахункам-фактурай);
2.14. Вырабляць налічэнне экалагічнага падатку па прадпрыемствах;
2.15. Сачыць за паўнатой адлюстравання аб’ёмаў на падставе заключаных дагавораў па вывазе адходаў;
2.16. У належным парадку ўтрымліваць прадстаўленую інфармацыю на папяровых носьбітах (дамовы з дапаўненнямі) і прадастаўляць па патрабаванні начальнікаў аддзелаў і іншых работнікаў прадпрыемства;
2.17. Вырабляць разноску і (або) рэгістрацыі рахункаў-фактур ЖКГ на персанальным ЭВМ па паслуг па вывазу адходаў і налічэнні падатку за размяшчэнне адходаў вытворчасці;
2.18. Уводзіць прадстаўленую інфармацыю па здадзеных справаздачах для далейшага ўліку адходаў і налічэнні падатку за размяшчэнне адходаў вытворчасці;
2.19. Своечасовае і ў поўным аб’ёме выстаўленне электронных рахункаў фактур па ПДВ на партал ІМПЗ;
2.20. Удзельнічаць у рэвізіі фонду дзеючых дакументаў;
2.21. Ўкараняць у аддзеле і кантраляваць выкананне патрабаванняў дакументаў сістэмы менеджменту якасці.