Эксперыментальны сартавальны біямеханічны завод бытавых другасных рэсурсаў

Административное здание ЭСБМЗ БВ

Эксперыментальны сартавальны біямеханічны завод бытавых другасных рэсурсаў

 

Будаўніцтва аб’екта пачата ў 2001 годзе ў адпаведнасці з » Нацыянальным планам дзеянняў па рацыянальным выкарыстанні прыродных рэсурсаў і ахове навакольнага асяроддзя»

Прызначэнне аб’екта:
— памяншэнне нагрузкі, якая аказваецца насельніцтвам на навакольнае асяроддзе;
— аддзяленне другасных рэсурсаў і ўцягванне іх у гаспадарчы абарот.

Падраздзяленне створана ў структуры прадпрыемства ў 2007 годзе пры перадачы на баланс першага пускавога комплексу завода ў складзе:
— вытворча-бытавога корпуса;
— вагавой;
— кацельні;
— ачышчальных збудаванняў.

У адпаведнасці з прызначэннем аб’екта, мы займаемся аддзяленнем са смецця другасных матэрыяльных рэсурсаў: макулатуры, пластмасы, металаў, шкла, тэкстылю, гумы, драўняных адходаў.

У 2001 годзе ўведзены ў эксплуатацыю другі пускавы комплекс у складзе:
— склада гатовай прадукцыі;
— участка па разборцы канап і складанай бытавой тэхнікі;
— рамонтнай майстэрні;
— ўчастка шклабою.

З 2011 года ажыццяўляецца разборка канап і іншай мяккай мэблі, ў 2012 годзе пачата разборка складанай бытавой тэхнікі: халадзільнікаў, пральных машын, газавых пліт.

1. Задачы

Асноўнымі задачамі работнікаў ЭСБМЗ БВ з’яўляюцца:
1.1. Забеспячэнне сартавання паступаюць ТКО, адбору ВМР, выпуску гатовай прадукцыі;
1.2. Выкананне планавых заданняў на аснове пастаяннага павышэння тэхнічнага ўзроўню вытворчасці;
1.3. Правільная эксплуатацыя, своечасовае забеспячэнне і правядзенне бягучага і планава-папераджальнага рамонту абсталявання;
1.4. Рэалізацыя Палітыкі і Мэтаў у вобласці якасці ў межах сваіх паўнамоцтваў;
1.5. Эфектыўнае прымяненне стандартаў сістэмы менеджменту якасці прадпрыемства;
1.6. Арганізацыя і забеспячэнне работ па АД ў цэху адпаведнасці з патрабаваннямі нормаў правілаў ад, АС, ПБ, СУОТ і СУОС.

2. Функцыі

Работнікі ЭСБМЗ БВ для рэалізацыі пастаўленых перад імі задач выконваюць наступныя функцыі:
2.1. Удзел у распрацоўцы і ўзгадненні разлікаў вытворчых магутнасцяў, тэхналагічных працэсаў, падборы і камплектацыі абсталявання падраздзялення;
2.2. Забеспячэнне эфектыўнасці эксплуатацыі і захаванасці абсталявання, інструмента, тэхналагічнага абсталявання, энергетычнага гаспадаркі, будынкаў і збудаванняў падраздзялення;
2.3. Выкананне ўсіх работ у строгай адпаведнасці з тэхналагічнымі працэсамі, тэхнічнымі ўмовамі, патрабаваннямі якасці прадукцыі;
2.4. Удзел у распрацоўцы і ажыццяўленні планаў па арганізацыі працы;
2.5. Стварэнне бяспечных умоў працы, захаванне правілаў і нормаў па ахове працы і тэхніцы бяспекі, прамысловай санітарыі, а таксама правілаў пажарнай бяспекі на ўсіх працах выконваемым падраздзяленнем;
2.6. Рэгуляванне ходу вытворчасці, прыняцце мер для ўзаемнай ўвязкі работ ўсіх участкаў падраздзялення, забеспячэнне рытмічнасці працы і выпуску прадукцыі ў адпаведнасці з зацверджанымі планавымі заданнямі;
2.7. Сістэматычны аналіз, выяўленне і мабілізацыі ўнутраных рэзерваў для кіравання прадукцыйнасцю працы, якасцю выкарыстання вытворчых фондаў цэха;
2.8. Устанаўленне ўчасткам, зменам, брыгадам колькасных і якасных планавых паказчыкаў, якія забяспечваюць выкананне зацверджаных планавых заданняў падраздзяленню з найбольшай эканамічнай эфектыўнасцю;
2.9. Забеспячэнне захаванасці і эфектыўнасці выкарыстання абаротных сродкаў выдзяляюцца падраздзяленню;
2.10. Вядзенне табельнага ўліку працоўнага часу, накіраванага на павышэнне працоўнай дысцыпліны сярод работнікаў цэха;
2.11. Распрацоўка і прадастаўленне справаздач, даведак і дакладаў па ўсіх пытаннях дзейнасці падраздзялення;
2.12. Распрацоўка і ўкараненне прагрэсіўных нормаў выпрацоўкі, нормаў абслугоўвання, сістэматычны аналіз нормаў працы;
2.13. Распрацоўка функцыянальных абавязкаў, інструкцый па ахове працы для прафесій і відаў работ, ўзгадненне іх ва ўсталяванай форме, забеспячэнне імі работнікаў;
2.14. Арганізацыя працы з выключэннем магчымай псуты, нястач, растрат і незаконнага расходавання матэрыяльных каштоўнасцяў;
2.15. Своечасовае і правільнае правядзенне інвентарызацыі і арганізацыя дакладнага ўліку па ўсіх аперацыях, звязаных з прыходам, выдаткам і рухам матэрыяльна-маёмасных каштоўнасцяў;
2.16. Забеспячэнне спраўнага стану і бяспечнай эксплуатацыі вытворчых і санітарна-бытавых памяшканняў, вытворчага абсталявання, механізмаў, прыстасаванняў, транспартных сродкаў, а таксама правільнай арганізацыі працоўных месцаў і забеспячэнне работнікаў неабходнай спецвопраткай, сродкамі індывідуальнай абароны, з пункту гледжання бяспекі і гігіены працы, пажарнай і экалагічнай бяспекі;
2.17. Забеспячэнне правільнай эксплуатацыі і эфектыўнай працы вентыляцыйных установак, своечасовую праверку стану паветранай асяроддзя ў цэху і на працоўных месцах, недапушчэнне ўтрымання шкодных вытворчых фактараў вышэй ГДК і ПДУ;
2.18. Арганізацыя выканання заканадаўства ў сферы СМЯ, у ходзе чаго арганізуецца рэалізацыя мэтаў і задач Палітыкі ў галіне якасці ў межах сваіх паўнамоцтваў, захаванні парадку ўліку і звароту дакументаў СМЯ.