Адно вакно

Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца КУП Спецкамунтранс

ПЛАТА
за ажыццяўленне адміністрацыйнай працэдуры спецыялістамі КУП » Спецкамунтранс»
НЕ СПАГАНЯЕЦЦА!

Адказная асоба:
Красакова Юлія Уладзіміраўна-вядучы спецыяліст па кадрах
Магілёўская Тамара Васільеўна-спецыяліст па кадрах

Месца знаходжання: вул. Аграрная, 1 каб. 2-8 (2-гі паверх) тэл. 50 01 34

2.1. Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі (максімальны тэрмін разгляду звароту — 5 дзён з дня звароту);
2.2. Выдача даведкі аб месцы працы, службы і займаемай пасады (максімальны тэрмін разгляду звароту 5 дзён з дня звароту);
2.3. Выдача даведкі аб перыядзе працы, службы (максімальны тэрмін разгляду звароту 5 дзён з дня звароту);
2.19. Выдача даведкі аб выхадзе на працу, службу да заканчэння водпуску па доглядзе дзіцяці ва ўзросце да 3 гадоў і спынення выплаты дапамогі (максімальны тэрмін разгляду звароту 3 працоўныя дні);
2.25. Выдача даведкі аб знаходжанні ў адпачынку па доглядзе дзіцяці да дасягнення ім узросту 3 гадоў (максімальны тэрмін разгляду звароту 3 працоўныя дні);

Тэрміны дзеяння ўсіх выдадзеных аддзелам юрыдычнай і кадравай работы даведак або іншых дакументаў-бестэрмінова.
Пералік дакументаў, якія прадстаўляюцца для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры: пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу.

Адказная асоба:
Балышава Вікторыя Валянцінаўна-вядучы бухгалтар
Харытонава Вольга Пятроўна-бухгалтар 1 кат.

Месца знаходжання: вул. Аграрная, 1 каб. 2-3 (2-гі паверх) тэл.  50 01 26

2.4.Выдача даведак аб памеры заработнай платы (грашовага забеспячэння) (максімальны тэрмін разгляду звароту 5 дзён з дня звароту);
2.18. Выдача даведак аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты (максімальны тэрмін разгляду звароту 5 дзён з дня звароту);
2.20. Выдача даведкі аб утрыманні аліментаў і іх памеры (максімальны тэрмін разгляду звароту 5 дзён з дня звароту);
2.29.Выдача даведкі аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах (максімальны тэрмін разгляду звароту 5 дзён з дня звароту);
18.7. Выдача даведкі аб наяўнасці або аб адсутнасці выканаўчых лістоў і (або) іншых патрабаванняў аб спагнанні з асобы запазычанасці па падатках, іншых абавязацельствах перад Рэспублікай Беларусь, яе юрыдычнымі і фізічнымі асобамі для вырашэння пытання аб выхадзе з грамадзянства Рэспублікі Беларусь (максімальны тэрмін разгляду звароту 5 рабочых дзён з дня падачы заявы, а пры неабходнасці правядзення спецыяльнай (у тым ліку падатковай) праверкі, запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый-1 месяц);
18.13. Выдача даведкі аб даходах, вылічаных і ўтрыманых сумах падаходнага падатку з фізічных асоб (3 дні);

Тэрмін дзеяння выдаецца даведкі — бестэрмінова-бестэрмінава.

Пералік дакументаў, якія праходзяць для ажыцьцяўленьня адміністрацыйнай працы: пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу.

Адказная асоба:
Мельнікава Анастасія Аляксандраўна-бухгалтар

Аграрная, 1 каб. 2-3 (2-гі паверх) тэл. 50 01 26

2.35. Выплата дапамогі (матэрыяльнай дапамогі) на пахаванне (максімальны тэрмін разгляду звароту за 1 рабочы дзень са дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц).
Тэрміны дзеяння ўсіх выдадзеных даведак або іншых дакументаў-адначасова.
Пералік дакументаў, якія прадстаўляюцца для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:

  • заява асобы, які ўзяў на сябе арганізацыю пахавання памерлага (загінулага);
  • пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу заяўніка;
  • даведка аб смерці – у выпадку, калі смерць зарэгістравана ў Рэспубліцы Беларусь;
  • пасведчанне аб смерці-у выпадку, калі смерць зарэгістраваная за межамі Рэспублікі Беларусь;
  • пасведчанне аб нараджэнні (пры яго наяўнасці) — у выпадку смерці дзіцяці (дзяцей);
  • даведка аб тым, што памерлы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў на дзень смерці з’яўляўся навучэнцам, — у выпадку смерці асобы ва ўзросце ад 18 да 23 гадоў.

Адказная асоба:
Калеснеў Аляксандр Міхайлавіч-старшыня камісіі па аздараўленні і прызначэнні дзіцячых дапамог, вядучы інжынер па ГА

Аграрная, 1 прафкам (каб. 3-ці паверх) тэл. 50 01 20

1.1.5 Прыняцце рашэння аб прыняцці на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, Аб унясенні змяненняў у склад сям’і, з якім грамадзянін складаецца на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, аб уключэнні ў асобныя спісы ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, аб падзеле (аб’яднанні) чаргі, аб пераафармленні чаргі з грамадзяніна на паўналетняга члена яго сям’і;
(максімальны тэрмін разгляду звароту 1 месяц з дня падачы заявы);
Тэрміны дзеяння ўсіх выдаваемых даведак або іншых дакументаў: бестэрмінова
Пералік дакументаў, якія прадстаўляюцца для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:

  •  Заява;
  • пашпарты ці іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей, якія прымаюцца на ўлік маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў і (або) якія знаходзіліся (якія стаяць) на такім уліку, – пры прыняцці на ўлік (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, унясенні змяненняў у склад сям’і (у выпадку павелічэння складу сям’і), з якім грамадзянін складаецца на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, уключэнні ў асобныя спісы ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў, падзеле (аб’яднанні) чаргі, пераафармленні чаргі з грамадзяніна на паўналетняга члена яго;
  • пашпарты ці іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, якія застаюцца стаяць на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў пасля памяншэння складу сям’і, – пры унясенні змяненняў у склад сям’і, з якім грамадзянін складаецца на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў (у выпадку змяншэння складу сям’і);
  • дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае прадастаўленне жылога памяшкання, — у выпадку наяўнасці такога права;
  •  звесткі аб даходзе і маёмасці кожнага члена сям’і-пры прыняцці на ўлік маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў (аднаўленні на ўліку) грамадзян, якія маюць права на атрыманне жылога памяшкання сацыяльнага карыстання ў залежнасці ад іх даходу і маёмасці;
  • заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі аб наяўнасці ў грамадзяніна захворванняў, указаных у пераліку, які вызначаецца Міністэрствам аховы здароўя – пры наяўнасці якіх прызнаецца немагчымым яго сумеснае пражыванне з іншымі грамадзянамі ў адным пакоі або аднапакаёвай кватэры, — пры прыняцці грамадзян на ўлік маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў па падставе, прадугледжанай падпунктам 1.7 пункта 1 артыкула 36 Жыллёвага кодэкса Рэспублікі Беларусь;
  • згода паўналетняга члена сям’і, на якога ажыццяўляецца пераафармленне чаргі.

1.1.7. Прыняцце рашэння аб зняцці грамадзян з уліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў (максімальны тэрмін разгляду звароту 15 дзён з дня падачы заявы);
Тэрміны дзеяння ўсіх выдаюцца даведак або іншых дакументаў: бестэрмінова
Пералік дакументаў, якія прадстаўляюцца для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры: заяву, пашпарт ці іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян.

1.1.8. Аб пастаноўцы на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце (максімальны тэрмін разгляду звароту — 1 месяц з дня падачы заявы);
Тэрміны дзеяння ўсіх выдаюцца даведак або іншых дакументаў: бестэрмінова
Пералік дакументаў, якія прадстаўляюцца для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:

  • заява;
  • пашпарт ці іншыя дакументы, якія сведчаць асобу ўсіх паўналетніх грамадзян, пасведчанні аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, — пры наяўнасці такога пасведчання), якія прымаюцца на ўлік грамадзян, якія жадаюць атрымаць жылое памяшканне ў інтэрнаце;
  • дакументы, якія пацвярджаюць права на пазачарговае або першачарговае атрыманне жылога памяшкання ў інтэрнаце, — у выпадку наяўнасці такога права.

1.1.23¹аб накіраванні грамадзян, якія стаяць на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў і маюць права на атрыманне льготных крэдытаў на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набыццё жылога памяшкання, для заключэння дагавораў куплі-продажу жылых памяшканняў, будаўніцтва якіх ажыццяўлялася па дзяржаўным заказе (тэрмін разгляду звароту-10 рабочых дзён пасля прыёмкі жылога дома ў эксплуатацыю — у выпадку падачы заявы да прыёмкі жылога дома ў эксплуатацыю; 15 рабочых дзён з дня падачы заявы у выпадку падачы заявы пасля прыёмкі жылога дома ў эксплуатацыю);
Тэрміны дзеяння ўсіх выдаюцца даведак або іншых дакументаў: 1 месяц
Пералік дакументаў, якія прадстаўляюцца для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:

  • заява;
  • дакументы, якія пацвярджаюць наяўнасць права (пазачарговага права) на атрыманне льготнага крэдыту на будаўніцтва (рэканструкцыю) або набытых жылых памяшканняў.

1.3.1.Выдача даведкі аб стане на ўліку маючых патрэбу ў паляпшэнні жыллёвых умоў (тэрмін разгляду звароту ў дзень звароту);
Тэрміны дзеяння ўсіх выдаюцца даведак або іншых дакументаў: 6 месяцаў
Пералік дакументаў, якія прадстаўляюцца для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:

  • пашпарт або іншы дакумент які сведчыць асобу;

2.5. Прызначэнне дапамогі па цяжарнасці і родах (максімальны тэрмін разгляду звароту 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый — 1 месяц);
Тэрміны дзеяння ўсіх выдаюцца даведак або іншых дакументаў: на тэрмін, які ўказаны ў лістку непрацаздольнасці
Пералік дакументаў, якія прадстаўляюцца для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:

  • пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу;
  • лісток непрацаздольнасці;
  • даведка аб памеры заработнай платы-у выпадку, калі перыяд, за які вызначаецца сярэднядзённы заробак для прызначэння дапамогі, складаецца з перыядаў работы ў розных наймальнікаў.

2.6. Прызначэнне дапамогі ў сувязі з нараджэннем дзіцяці (максімальны тэрмін разгляду звароту 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый — 1 месяц);
Тэрміны дзеяння ўсіх выдаюцца даведак або іншых дакументаў: адначасова
Пералік дакументаў, якія прадстаўляюцца для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:

  • заява;
  • пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу;
  • даведка аб нараджэнні дзіцяці-у выпадку, калі дзіця нарадзілася ў Рэспубліцы Беларусь;
  • пасведчанне аб нараджэнні дзіцяці-у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі Рэспублікі Беларусь;
  • пасведчання аб нараджэнні, смерці дзяцей, у тым ліку старэй 18 гадоў (прадстаўляюцца на ўсіх дзяцей);
  • копія рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) (далей — Усынаўленне) – для сем’яў, якія ўсынавілі (удачарылі) (далей ўсынавілі) дзяцей;
  • выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў (удачарыцеляў) (далей – усынавіцелі), апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць, — у
  • выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;
  • копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо копія пасведчання аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, – для няпоўных сем’яў.

2.8. Прызначэнне дапамогі жанчынам, якія сталі на ўлік у дзяржаўных арганізацыях да 12-ці тыднёвага тэрміну цяжарнасці (максімальны тэрмін разгляду звароту 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый — 1 месяц);
Тэрміны дзеяння ўсіх выдаюцца даведак або іншых дакументаў: адначасова
Пералік дакументаў, якія прадстаўляюцца для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:

  • заява;
  • пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу;
  • заключэнне ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі;
  • выпіскі (копіі) з працоўных кніжак заяўніка і жонка заяўніка ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць , — у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;
  • копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, — для няпоўных сем’яў.

2.9. Прызначэнне дапамогі па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3-х гадоў (максімальны тэрмін разгляду звароту 10 дзён са дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц);
Тэрміны дзеяння ўсіх выдаюцца даведак або іншых дакументаў: па дзень дасягнення дзіцем узросту 3 гадоў
Пералік дакументаў, якія прадстаўляюцца для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:

  • заява;
  • пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу;
  • пасведчанне аб нараджэнні (пры выхаванні ў сям’і дваіх і больш непаўналетніх дзяцей — не менш за два пасведчанні аб нараджэнні) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, — пры наяўнасці такіх сведчанняў);
  • дакументы і (або) звесткі пацвярджаюць фактычнае пражыванне дзіцяці ў РБ (за выключэннем асоб, якія працуюць дыпламатычных прадстаўніцтвах і консульскіх установах РБ), — у выпадку, калі дзіця нарадзілася за межамі РБ
  • выпіска з рашэння суда аб усынаўленні ( удачарэнні) – для сем’яў, якія ўсынавілі (удачарылі ) дзяцей (прадстаўляецца па жаданні заяўніка);
  • копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) — для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці
    пасведчанне інваліда альбо заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі — для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 3 гадоў;
  • пасведчанне пацярпелага ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, іншых радыяцыйных аварый-для грамадзян, якія пастаянна (пераважна) пражываюць на тэрыторыі, якая падверглася радыеактыўнаму забруджванню ў зоне наступнага адсялення або ў зоне з правам на адсяленне;
  • пасведчанне аб заключэнні шлюбу — у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе;
  •  копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, — для няпоўных сем’яў
  • даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах;
  • даведка аб знаходжанні ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім узросту 3-х гадоў або выпіска (копія) з загаду аб прадастаўленні водпуску па догляду за дзіцем да дасягненні ім узросту 3-х гадоў (водпуску па догляду за дзецьмі)- для асоб якія знаходзяцца ў такім адпачынку;
  • выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў, апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць , — у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;
  • як грамадзянін навучаецца;
  • дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з дома дзіцяці, прыёмнай сям’і, дзіцячага дома сямейнага тыпу дзіцячага інтэрнатнага ўстановы, дома дзіцяці, папраўчай калоніі — у выпадку калі дзіця знаходзілася ў названых установах, прыёмнай сям’і, дзіцячым доме сямейнага тыпу;
    даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты — у выпадку змены месца выплаты дапамогі.

2.9¹. Прызначэнне дапамогі сем’ям на дзяцей ва ўзросце ад 3-х да 18-ці гадоў у перыяд выхавання дзіцяці да 3-х гадоў максімальны тэрмін разгляду звароту 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый — 1 месяц);
Тэрміны дзеяння ўсіх выдаюцца даведак або іншых дакументаў: на тэрмін даты надыходу абставін, што цягнуць спыненне выплаты дапамогі
Пералік дакументаў, якія прадстаўляюцца для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:

  • заява;
  • пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу;
  • два пасведчанні аб нараджэнні: адно на дзіця ва ўзросце ад 3-з гадоў і адно ад 3-х да 18-ці гадоў (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў РБ,- пры наяўнасці такіх) даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам,- прадстаўляецца на дзіця ва ўзросце ад 3-х да 18-ці гадоў, які навучаецца ва ўстанове адукацыі (у тым ліку;
  • копія рашэння суда аб усынаўленні ( удачарэнні) – для сем’яў, якія ўсынавілі (удачарылі ) дзяцей ;
  • копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) — для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці;
  • пасведчанне аб заключэнні шлюбу — у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе;
  • копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, — для няпоўных сем’яў;
  • даведка аб перыядзе, за які выплачана дапамога па цяжарнасці і родах,- для асоб, якім дапамога па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3-х гадоў прызначаецца з дня, наступным за днём заканчэння перыяду вызвалення ад працы (службы), вучобы, устаноўленага лістком непрацаздольнасці па цяжарнасці і родах;
  • выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў, апекуноў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць , — у выпадку неабходнасці вызначэння месца прызначэння дапамогі;
  • даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты — у выпадку змены месца выплаты дапамогі або прызначэння дапамогі па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3-х гадоў іншаму сваяку або члену сям’і дзіцяці (дзяцей), якія знаходзяцца ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягненні ім узросту 3-х гадоў і якія не з’яўляюцца дзіцяці (дзецям) маці (мачахай) бацькам (айчымам).

2.12. Прызначэнне дапамогі на дзяцей старэйшых за 3 гады з асобных катэгорый сем’яў (максімальны тэрмін разгляду звароту 10 дзён з дня падачы заявы, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 1 месяц).
Тэрміны дзеяння ўсіх выдаюцца даведак або іншых дакументаў: па 30 чэрвеня або па 31 снежня каляндарнага года, у якім прызначана дапамога, або па дзень дасягнення дзіцем 16-, 18-гадовага ўзросту
Пералік дакументаў, якія прадстаўляюцца для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:

  • заява;
  • пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу;
  • пасведчання аб нараджэнні непаўналетніх дзяцей (падаюцца на ўсіх дзяцей) (для замежных грамадзян і асоб без грамадзянства, якім прадастаўлены статус бежанца ў Рэспубліцы Беларусь, — пры наяўнасці такіх сведчанняў);
  • выпіска з рашэння суда аб усынаўленні (удачарэнні) – для сем’яў, якія ўсынавілі (удачарылі) дзяцей (прадстаўляецца па жаданні заяўніка);
  • копія рашэння мясцовага выканаўчага і распарадчага органа аб устанаўленні апекі (папячыцельства) – для асоб, прызначаных апекунамі (папячыцелямі) дзіцяці;
  • пасведчанне інваліда або заключэнне медыка-рэабілітацыйнай экспертнай камісіі Аб устанаўленні інваліднасці — для дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў;
  • пасведчанне інваліда-для маці (мачахі), бацькі (айчыма), усынавіцеля, апекуна (папячыцеля), якія з’яўляюцца інвалідамі;
  • даведка аб прызыве на тэрміновую ваенную службу — для сем’яў ваеннаслужачых, якія праходзяць тэрміновую ваенную службу;
  • даведка аб накіраванні на альтэрнатыўную службу-для сем’яў грамадзян, якія праходзяць альтэрнатыўную службу;
  • пасведчанне аб заключэнні шлюбу — у выпадку, калі заяўнік складаецца ў шлюбе;
  • копія рашэння суда аб скасаванні шлюбу альбо пасведчанне аб скасаванні шлюбу ці іншы дакумент, які пацвярджае катэгорыю няпоўнай сям’і, — для няпоўных сем’яў;
  • даведка аб тым, што грамадзянін з’яўляецца навучэнцам (прадстаўляецца на ўсіх дзяцей, на дзяцей, старэйшых за 14 гадоў прадстаўляецца на дату вызначэння права на дапамогу і на пачатак навучальнага года);
  • выпіскі (копіі) з працоўных кніжак бацькоў (усынавіцеляў, апекуноў (папячыцеляў) ці іншыя дакументы, якія пацвярджаюць іх занятасць;
  • звесткі аб атрыманых даходах за 6 месяцаў у агульнай складанасці ў каляндарным годзе, папярэднім годзе звароту – — для працаздольнага бацькі (айчыма) у поўнай сям’і,
  • аднаго з бацькоў у няпоўнай сям’і, усынавіцеля (удачарыцеля), апекуна (папячыцеля) );
  • даведка аб памеры дапамогі на дзяцей і перыядзе яго выплаты (даведка аб неатрыманні дапамогі на дзяцей) – у выпадку змянення месца выплаты дапамогі дакументы і (або) звесткі аб выбыцці дзіцяці з установы адукацыі з кругласутачным рэжымам знаходжання, установы сацыяльнага абслугоўвання, які ажыццяўляе стацыянарнае сацыяльнае абслугоўванне, дзіцячага інтэрнатнага ўстановы, дома дзіцяці, прыёмнай сям’і, дзіцячага дома сямейнага тыпу, установы адукацыі, у якім дзіцяці давалася дзяржаўнае забеспячэнне, дома дзіцяці папраўчай калоніі, установы крымінальна-выканаўчай сістэмы альбо аб вызваленні яго з-пад варты – у выпадку, калі дзіця знаходзілася ў названых установах, прыёмнай сям’і, дзіцячым доме сямейнага тыпу, пад вартай.
    .

2.13. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду за хворым дзіцем ва ўзросце да 14 гадоў (дзіцем інвалідам ва ўзросце да 18 гадоў) (максімальны тэрмін разгляду звароту 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый — 1 месяц);
Тэрміны дзеяння ўсіх выдаюцца даведак або іншых дакументаў: на тэрмін, які ўказаны ў лістку непрацаздольнасці
Пералік дакументаў, якія прадстаўляюцца для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры:

  • лісток непрацаздольнасці;

2.14. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па догляду за дзіцем ва ўзросце да 3-х гадоў і дзіцем-інвалідам ва ўзросце да 18-ці гадоў у выпадку хваробы маці або іншай асобы, якая фактычна ажыццяўляе догляд дзіцяці (максімальны тэрмін разгляду звароту 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый — 1 месяц);
Тэрміны дзеяння ўсіх выдаюцца даведак або іншых дакументаў: на тэрмін, які ўказаны ў лістку непрацаздольнасці
Пералік дакументаў, якія прадстаўляюцца для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры: 

  • лісток непрацаздольнасці;

2.16. Прызначэнне дапамогі па часовай непрацаздольнасці па доглядзе дзіцяці-інваліда ва ўзросце да 18 гадоў у выпадку яго санаторна-курортнага лячэння, медыцынскай рэабілітацыі (максімальны тэрмін разгляду звароту 10 дзён з дня звароту, а ў выпадку запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый-1 месяц);
Тэрміны дзеяння ўсіх выдаюцца даведак або іншых дакументаў: на тэрмін, які ўказаны ў лістку непрацаздольнасці
Пералік дакументаў, якія прадстаўляюцца для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры: 

  • лісток непрацаздольнасці;

2.24. Выдача даведкі аб незабяспечанасці дзіцяці ў бягучым годзе пуцёўкай за кошт сродкаў дзяржаўнага сацыяльнага страхавання ў лагер з кругласутачным знаходжаннем (максімальны тэрмін разгляду звароту 5 дзён з дня звароту);
Тэрміны дзеяння ўсіх выдаюцца даведак або іншых дакументаў: бестэрмінова
Пералік дакументаў, якія прадстаўляюцца для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры: няма

2.44. Выдача даведкі аб невыдзяленні пуцёўкі на дзяцей на санаторна-курортнае лячэнне і аздараўленне ў бягучым годзе (максімальны тэрмін разгляду звароту 5 дзён з дня звароту);
Тэрміны дзеяння ўсіх выдаюцца даведак або іншых дакументаў: бестэрмінова
Пералік дакументаў, якія прадстаўляюцца для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры: няма

Нарматыўная база

Нарматыўна-прававая база ў галіне абыходжання з адходамі

Закон Рэспублікі Беларусь «Аб абыходжанні з адходамі» ад 20.07.2007 г. №271-З
— «Палажэнне аб парадку разлікаў і ўнясення платы за жыллёва-камунальныя паслугі і платы за карыстанне жылымі памяшканнямі дзяржаўнага жыллёвага фонду», зацверджаны пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 12.06.2014 г. № 571