Паслугі абслугоўвання рынку

Тарыфы на паслугі, якія аказваюцца участкам абслугоўвання рынку

Назва  паслуг Адз.вым.  Тарыф
 (руб.)
Тарыф за месца ў камеры захоўвання суткі 1,20
Размяшчэнне вонкавай рэкламы за месяц 2 у месяц 3,00
+375 (232)  56 58 72

1. Задачы

Асноўнымі задачамі ўчастка абслугоўвання рынку з’яўляюцца
1.1. Павышэнне якасці выканання аказваемых паслуг шляхам паляпшэння ўмоў для гандлююxs[ і пакупнікоў на рынку;
1.2. Паляпшэнне асартыменту прадметаў пункта пракату ў адпаведнасці з запытамі спажыўцоў;
1.3. Ўцягванне персаналу ў ўдасканаленне сістэмы менеджменту якасці;
1.4. Выкарыстанне сістэмнага падыходу да кіравання падраздзяленнем;
1.5. Устанаўленне  доўгатэрміновых ўзаемавыгадных адносін з спажыўцамі.

2. Функцыі

У адпаведнасці з асноўнымі задачамі ўчастак выконвае наступныя асноўныя функцыі:
2.1. Своечасова і якасна аказваць заказчыку паслугі па змесце і абслугоўванні гандлёвых плошчаў;
2.2. Утрымліваць у належным санітарным стане тэрыторыю рынку;
2.3. Забяспечыць кантроль за выкананнем патрабавання заканадаўства па абароне правоў спажыўцоў, падатковага заканадаўства, выконваць санітарныя і супрацьпажарныя правілы, правілы гандлю на рынках Рэспублікі Беларусь, палажэнні КУП «Спецкамунтранс» «аб парадку ўтрымання і абслугоўвання » гандлёвага павільёна Гаспадарчыя тавары;
2.4. Забяспечыць штомесячнае выкананне плана ад рэалізацыі прадметаў пункта пракату;
2.5. Забяспечыць 100% выкарыстанне  ячэяк у камеры захоўвання;
2.6. Забяспечыць эфектыўнае выкарыстанне памяшканняў;
2.7. Забяспечыць кантроль за выкананнем тэрмінаў аплаты за абслугоўванне гандлёвых плошчаў, арэнду, прадметаў пункта пракату, камунальных і іншых паслуг;
2.8. Выкананне тэрмінаў па прад’яўленні квітанцый на аплату і іншых плацежных дакументаў, тэрмінаў дзеяння дагавораў;
2.9. Пошук найбольш перспектыўных і надзейных партнёраў.