Аддзел юрыдычнай і кадравай работы

1.Задачы

Асноўнымі задачамі аддзела юрыдычнай і кадравай работы з’яўляюцца:
1.1. Забеспячэнне захавання законнасці ў дзейнасці прадпрыемства, прававое забеспячэнне яго дзейнасці;
1.2. Абарона маёмасных правоў і законных інтарэсаў прадпрыемства;
1.3. Забеспячэнне адпаведнасці заканадаўству на прадпрыемстве лакальных нарматыўных прававых актаў, а ў выпадку дадзеных выдання актаў, якія супярэчаць заканадаўству, прыняцце мер па іх скасаванні ва ўстаноўленым парадку;
1.4. Прадстаўленне інтарэсаў прадпрыемства ў судах і іншых дзяржаўных органах (арганізацыях) па прававых пытаннях;
1.5. Выкананне рашэнняў, загадаў, указанняў вышэйстаячых арганізацый, дырэктара прадпрыемства па пытаннях работы з кадрамі;
1.6. Ўлік асабістага складу, афармленне прыёму, звальнення, пераводаў і перасоўванняў работнікаў усіх катэгорый у адпаведнасці з працоўным заканадаўствам;
1.7. Правядзенне работы па эфектыўнаму выкарыстанню кадраў, іх рацыянальнай расстаноўцы і перамяшчэння ў межах падраздзяленняў прадпрыемства;
1.8. Арганізацыя работы па стабілізацыі калектыву і зніжэння цякучасці кадраў на прадпрыемстве;
1.9. Арганізацыя работы па стварэнні і падрыхтоўцы рэзерву на вылучэнне на кіруючыя пасады прадпрыемства;
1.10. Кантроль за рацыянальным выкарыстаннем працоўнага часу;
1.11. Арганізацыя работа па прысваенні класнасці / разрадаў рабочым прадпрыемства;
1.12.. Афармленне дакументацыі па праходжанні вытворчай практыкі студэнтаў ВНУ, навучэнцаў каледжаў, тэхнікумаў і СПТВ.

2. Функцыі

Асноўнымі функцыямі ОЮиКР з’яўляюцца:
2.1. Ажыццяўленне праверкі адпаведнасці дзеючаму заканадаўству загадаў, распараджэнняў, пагадненняў і іншых актаў прававога характару, якія падрыхтоўваюцца на прадпрыемстве, а таксама ўдзел, у неабходных выпадках, у падрыхтоўцы гэтых дакументаў;
2.2. Аказанне прававой дапамогі адпаведным структурным падраздзяленням прадпрыемства ў прэтэнзійнай працы, перадача іскавых матэрыялаў у судовыя органы;
2.3. Прадстаўніцтва з мэтай абароны інтарэсаў прадпрыемства ў дзяржаўных і грамадскіх арганізацыях;
2.4. Удзел у разглядзе матэрыялаў аб стане дэбіторскай запазычанасці з мэтай выяўлення даўгоў, якія патрабуюць прымусовага спагнання;
2.5. Кансультацыя работнікаў прадпрыемства па прававых пытаннях;
2.6. Афармленне прыёму, перакладаў, звальненняў работнікаў усіх катэгорый у адпаведнасці з працоўным заканадаўствам;
2.7. Падрыхтоўка праектаў загадаў па прыёме, пераводзе, звальненні і іншых кадравых пытаннях, што тычацца спецыялістаў, служачых і рабочых;
2.8. Вядзенне ў адпаведнасці з інструкцыяй запісаў у кнігах ўліку прынятых, перакладзеных, звольненых работнікаў, працоўных кніжках, ўлік і захоўванне працоўных кніжак, іх выдачу звольненым работнікам;
2.9. Вядзення асабістых спраў, картак на спецыялістаў, служачых, працоўных, ўнясення ў іх адпаведных змяненняў;
2.10. Вядзенне справаздачнасці па кадравых пытаннях і іскавай працы;
2.11. Арганізацыя работы па перападрыхтоўцы і павышэнню кваліфікацыі рабочых на вытворчасці;
2.12. Вядзенне ўліку ўсіх відаў павышэння кваліфікацыі кадраў;
2.13. Вядзенне ўліку работнікаў прадпрыемства, якія займаюцца на вячэрніх і завочных аддзяленнях ВНУ, тэхнікумаў і ў вячэрніх агульнаадукацыйных школах;
2.14. Арганізацыя стажыроўкі маладых спецыялістаў, студэнтаў ВНУ, навучэнцаў тэхнікумаў, прафесійных вучэльняў;
2.15. Складанне праекта рэзерву на вылучэнне кіруючых кадраў;
2.16. Ажыццяўленне кантролю за вядзеннем уліку выкарыстання працоўнага часу ў падраздзяленнях прадпрыемства;
2.17. Вядзенне ўліку выкарыстання працоўнага часу дырэктара прадпрыемства, галоўнага інжынера, намесніка дырэктара па вытворчасці і гандлі, намесніка дырэктара па эксплуатацыі, намесніка дырэктара па ідэалагічнай працы, намесніка дырэктара па будаўніцтве, аддзела юрыдычнай і кадравай работы, бухгалтэрыі, аддзела аховы працы, аддзела эканомікі, тэхнічнага аддзела, фінансавага аддзела, інжынера кантролю руху аўтатранспарту, начальніка групы па разліках з насельніцтвам, спецыяліста па камунальных разліках, размеркавальніка работ, дыспетчараў і эканамістаў аддзела эксплуатацыі, аператараў ЭВМ аддзела эксплуатацыі, начальніка аддзела эксплуатацыі;
2.18. Вядзенне ўліку часу знаходжання работнікаў у адпачынках (чарговых, дадатковых), выканання дзяржаўных і грамадскіх абавязкаў і іншае;
2.19. Рэгістрацыя лісткоў непрацаздольнасці;
2.20. Падрыхтоўка дакументацыі для прызначэння пенсіі работнікам прадпрыемства, якія маюць права на пенсійнае забеспячэнне;
2.21. Сумесна з іншымі падраздзяленнямі ўдзельнічае ў разглядзе зваротаў (прапаноў, заяў, скаргаў) грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, а таксама юрыдычных асоб;
2.22. Вядзенне воінскага ўліку і браніравання ваеннаабавязаных прадпрыемства.