1. Задачы
Асноўнымі задачамі аддзела маркетынгу з’яўляюцца:
1.1. Рытмічнае забеспячэнне сыравінай вытворчасці КУП » Спецкамунтранс»;
1.2. Падрыхтоўка, заключэнне, суправаджэнне дагавораў на пастаўку сыравіны;
1.3. Забеспячэнне нарыхтоўкі, уліку, захаванасці, своечасовай адгрузкі сыравіны пакупніку;
1.4. Забеспячэнне выканання ў поўным аб’ёме дзяржаўнага заказу, даведзенага КУП » Спецкамунтранс»;
1.5. Арганізацыя рацыянальнага выкарыстання матэрыяльных рэсурсаў і транспарту.
2. Функцыі
Асноўнымі функцыямі аддзела маркетынгу з’яўляюцца:
2.1. Арганізацыя, удасканаленне і выкананне планавых заданняў па нарыхтоўцы другасных матэрыяльных рэсурсаў і рэалізацыі гатовай прадукцыі;
2.2. Кантроль за правільным складаваннем і захоўваннем другасных матэрыяльных рэсурсаў, гатовай прадукцыі, своечасовай іх рэалізацыі;
2.3. Забеспячэнне своечасовага выканання дагаворных абавязацельстваў паміж прадпрыемствам і пастаўшчыкамі другасных матэрыяльных рэсурсаў;
2.4. Ажыццяўленне ўліку і захоўвання дагавораў( кантрактаў), аналіз і абагульненне дагаворнай працы;
2.5. Падрыхтоўка матэрыялаў для распрацоўкі аператыўных, перспектыўных і доўгатэрміновых прагнозаў аб’ёмаў вытворчасці, рэалізацыі прадукцыі і набыцця другасных матэрыяльных рэсурсаў, на аснове вывучэння кан’юнктуры рынку;
2.6. Пошуку новых спажыўцоў і рынкаў збыту на аснове маркетынгавых даследаванняў, з мэтай павелічэння аб’ёмаў рэалізацыі прадукцыі;
2.7. Распрацоўка, Узгадненне і належныя афармленне дагавораў (кантрактаў): пастаўкі, куплі-продажу, саступцы права патрабавання, пераводу доўгу і тавараабменных аперацыях па рэалізацыі прадукцыі і набыцці сыравіны;
2.8. Кантроль за своечасовым і правільным афармленнем (выпіскай) на ПК ТТН, рахунак-фактур афармленне пратаколаў ўзгаднення цэн;
2.9. Кантроль і штодзённае прадастаўленне звестак аб прыходзе і расходзе гатовай прадукцыі, прадастаўленне дадзенай аператыўнай інфармацыі кіраўніцтву прадпрыемства;
2.10. Аператыўны маніторынг курсаў валют, (пры неабходнасці вырабляць разлік цэн, зацверджаных у беларускіх рублях па курсе. Нацыянальнага банка РБ), з змяненнем цэн на прадукцыю;
2.11. Бягучы маніторынг змяненняў заканадаўчай базы, прама ці ўскосна датычыцца нарыхтоўкі, захоўвання, складзіравання, транспарціроўкі і рэалізацыі другасных матэрыяльных рэсурсаў;
2.12. Распрацоўка рэкамендацый і мерапрыемстваў па спрашчэнні ўнутранага дакументаабароту, сістэм аператыўнага пошуку і электроннага рэестра дакументацыі;
2.13. Аналіз, планаванне, арганізацыя і кіраванне размеркаваннем транспарту, выдзеленага для транспарціроўкі другасных матэрыяльных рэсурсаў і гатовай прадукцыі;
2.14. Падрыхтоўка, суправаджэнне пакетаў дакументаў, неабходных пры экспартна-імпартных пастаўках другасных матэрыяльных рэсурсаў і гатовай прадукцыі;
2.15. Вядзенне практыкі пераважнай адгрузкі другасных матэрыяльных рэсурсаў на ўмовах поўнай або частковай перадаплаты;
2.16. Пошук па кожнаму ўвазе гатовай прадукцыі двух і больш пакупнікоў з мэтай ліквідацыі залежнасці ад аднаго пакупніка;
2.17. Кантроль за правільнасцю афармлення уваходнай дакументацыі пастаўшчыкоў;
2.18. Аператыўнае рэагаванне на змяненне сітуацыі на рынку другаснага сыравіны.