Тарыфы на паслугі, якія аказваюцца участкам абслугоўвання рынку
Назва паслуг | Адз.вым. | Тарыф (руб.) |
Тарыф за месца ў камеры захоўвання | суткі | 1,20 |
Размяшчэнне вонкавай рэкламы за месяц | 1м2 у месяц | 3,00 |
+375 (232) 56 58 72 |
1. Задачы
Асноўнымі задачамі ўчастка абслугоўвання рынку з’яўляюцца
1.1. Павышэнне якасці выканання аказваемых паслуг шляхам паляпшэння ўмоў для гандлююxs[ і пакупнікоў на рынку;
1.2. Паляпшэнне асартыменту прадметаў пункта пракату ў адпаведнасці з запытамі спажыўцоў;
1.3. Ўцягванне персаналу ў ўдасканаленне сістэмы менеджменту якасці;
1.4. Выкарыстанне сістэмнага падыходу да кіравання падраздзяленнем;
1.5. Устанаўленне доўгатэрміновых ўзаемавыгадных адносін з спажыўцамі.
2. Функцыі
У адпаведнасці з асноўнымі задачамі ўчастак выконвае наступныя асноўныя функцыі:
2.1. Своечасова і якасна аказваць заказчыку паслугі па змесце і абслугоўванні гандлёвых плошчаў;
2.2. Утрымліваць у належным санітарным стане тэрыторыю рынку;
2.3. Забяспечыць кантроль за выкананнем патрабавання заканадаўства па абароне правоў спажыўцоў, падатковага заканадаўства, выконваць санітарныя і супрацьпажарныя правілы, правілы гандлю на рынках Рэспублікі Беларусь, палажэнні КУП «Спецкамунтранс» «аб парадку ўтрымання і абслугоўвання » гандлёвага павільёна Гаспадарчыя тавары;
2.4. Забяспечыць штомесячнае выкананне плана ад рэалізацыі прадметаў пункта пракату;
2.5. Забяспечыць 100% выкарыстанне ячэяк у камеры захоўвання;
2.6. Забяспечыць эфектыўнае выкарыстанне памяшканняў;
2.7. Забяспечыць кантроль за выкананнем тэрмінаў аплаты за абслугоўванне гандлёвых плошчаў, арэнду, прадметаў пункта пракату, камунальных і іншых паслуг;
2.8. Выкананне тэрмінаў па прад’яўленні квітанцый на аплату і іншых плацежных дакументаў, тэрмінаў дзеяння дагавораў;
2.9. Пошук найбольш перспектыўных і надзейных партнёраў.